Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

einde van het avontuur

Hallo allemaal,

Het avontuur zit er jammer genoeg al op! Met pijn in het hart heb ik afscheid moeten nemen van Jimma. Voor mij was dit een topervaring, ik zou het iedereen aanraden. Ik ben heel blij dat ik deze kans gekregen heb van mijn ouders. Ik heb het beste van mezelf dag na dag gegeven. Ik ben trots op wat onze groep verwezenlijkt heeft en wat ze nog steeds verwezenlijken. Ik ben trots op ons topteam!

Ik wil iedereen bedanken die mij zo gesteund heeft tijdens deze ervaring! Zonder jullie steun was het moeilijker geweest. Het weerzien met iedereen in België was prachtig!

De herinneringen van in Jimma, zullen voor altijd in mijn geheugen gegrift staan! De mensen zitten voor altijd in mijn hart!

1000 x dank u!

Heeeel veel dikke knuffels,

Julieke <3

Reacties

Reacties

Ria

In je hart bewaren, Julie! Een levenservaring...

Monique

Hou het voor altijd in je hart schat zo iets moois ik ben Super trots op jou.Proficiat xxxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!