Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 42

Hallo,

Dit weekend waren we naar de jungle geweest. Dit was een topervaring. Na zo ver wandelen was het echt fijn om olifanten in het wild te kunnen bekijken. Ik was uitgeput na het verre wandelen. Het was echt uniek.

Het onderzoek verloopt heel goed. De assessments worden ook goed afgenomen door de datacollector.

Gisteren hebben we afscheid moeten nemen van Melina, Maxime en Niels. Dit was even een raar moment. Ik kijk er naar uit om terug met ons hele team in Jimma te zijn.

Liefs xxxxx

Reacties

Reacties

monique

Goede morgen Julie, ja ik kan je geloven zo de olifanten zien lopen moet indrukwekkend zijn. Fijn dat t onderzoek goed loopt schat. Kan je geloven dat je naar t hele team uitkijkt.Geniet er dan maar goed van, veel liefs tot kijk he, kusjes.

mama

Hallo lieverd fijn dat de safari zo leuk was. het is leuk om te horen dat je onderzoek zo goed loopt. Het is natuurlijk fijner dat je team volledig is maar dat komt wel weer in orde. Tot binnen kort. Kusjes

Angelo

hoi Julie , hoor dat je al heel wat ervaring hebt opgedaan , zelfs op safari geweest , amaai tof , zou willen dat ik nu al bij jou was . Heb al twee maal een berichtje gestuurd naar Mulu en ze vind het tof ons daar te kunnen ontvangen , ze heeft ons al uitgenodigd op de koffie bij haar thuis , super he , ze is heel te vrede over u , tot binnen kort . Kusjes uw peter

Frans

Hey Lieve,ik hou ook erg veel van fantolies en ben blij dat je ze in het "wild" hebt kunnen zien,we zullen veel te vertellen hebben als je terug bent

meter

Dag meid, ik loop naast mijn schoenen van fierheid omdat jij MIJN petekind bent !!!
wat leuk van de olifanten....heb je ook al van die akelige achtpotige griezels gezien ? je weet wel...die waar uw mama en uw meter ver van weglopen......
XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!