Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 34

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we naar een warmwaterbron in Gonda gegaan. Dit was echt superfijn! De wandeling er naartoe was wel heel pittig. Het water in de bron was ontzettend heet, je kon er niet ingaan behalve met de voeten. Het was heel mooi om te zien. Een unieke ervaring.

Vandaag is ons onderzoek voor onze bachelorproef goedgekeurd door de ethische commissie! Woehoew! Nu kunnen we woensdag van start gaan met de ergotherapie binnen het psychiatrisch ziekenhuis. Hierdoor kunnen we het effect meten van de therapieën op het psychosociaal en zelfstandig functioneren van de cliënten.

Vanavond is mijn nieuwe gsm aangekomen in Jimma dus ik ben weer bereikbaar ;). Wifi werkt jammer genoeg nog steeds niet.

Heel veel liefs, Julie xxx

Reacties

Reacties

monique

Hallo lieve schat ik geloof je dat de warmwaterbron heerlijk geweest is.
Tof dat je de proeven mag toepassen veel succes ????
Ook fijn van je ???? Gsm mama vertelde het Me spijtig van de Wifi maar veel liefs van Me ok duim he tot ...xxx ???? ???? ????

Frans

Hallo Jullie,

Ik merk dat je geen water hebt in het hotel!!!Je bent wel naar de warmwaterbronnen geweest,dus je hebt je wel kunnen wassen,ergens heb ik je bed gezien!het lijkt er erg op dat je het niet zelf moet opmaken!of denk ik dat maar?
Hier in Spanje komt er nog wel water uit de kraan maar Duvel is veel beter!

Denk aan je

Dikke knuffel

Ria

Hey Julie...
ik denk dat de valiezen van je mama en je peter bijna klaar zijn. Ik wens je een fijne tijd samen met de twee "oudjes" !!!
Ik duim voor jullie,
Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!