Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 23

Hallo iedereen,

Wifi werkt niet in het hotel. Gek genoeg kan ik wel een verhaaltje posten op mijn blog.

De trouw was echt een hele unieke ervaring. Het was echt super om alles van zo dichtbij te mogen meemaken. We mochten heel de dag met hen mee. Er werden 100en foto's gemaakt, superveel gegeten en vooral heel fel genoten. De dag erna mochten we opnieuw naar het feest, Niels en ik mochten steeds aan tafel zitten bij de bruid en de bruidegom. Ik heb ook het lam moeten helpen versnijden want dit is een traditie in de Ethiopische cultuur en dit zou een gelukkig huwelijk waarborgen. We moesten elkaar steeds eten geven, dit was wel leuk. Jammer genoeg is mijn gsm deze avond gestolen, dat was wel heel jammer. Hopelijk vinden ze hem nog terug!

Veel liefs xxx

Reacties

Reacties

Frans

Hey Julie,fijn dat je weer een bericht kon sturen,dacht wel dat het een wifi probleem zou zijn!maar toch.Ben benieuwd naar de foto's!Zit nu met een Duveltje op mijn terras met mijn snuit in de zon!Op dat vlak heb ik het beter als jij!Ben wel een beetje jaloers op je,wil ook in Afrika zijn!Maar dan zonder dat werk wat je doet,ben fier op je,Dikke knuffel

Ria

Blij terug iets van je te horen !!! Groetje en tot gauw.

Mama

Hallo lieverd ik ben blij met het nieuws op je blog. Ik ben ook super benieuwd om de foto's te zien van de trouw. Dat zal wel een geweldige ervaring geweest zijn. Het gsm probleem komt wel in orde. Dikke kussen wij zijn fier op jou. Mama en papa

Eline Nijs

Heeey sjoeke
Leuk om te lezen dat het daar zo goed gaat en dat je je amuseert! Ik mis je!
Wel jammer van je gsm, je had pas ne nieuwe.. Ik hoop dat ik je een van dees nog eens hoor op fb!
Dikke kus en veel plezier nog xxx

Monique

Hallo Julie, fijn te horen dat je zo hebt kunnen mee feesten, ik kijk uit naar de foto's.
Wel spijtig van je Gsm, ik kijk uit naar het vervolg, geniet er toch maar van he, dikke knuffel, kusjes xxx

meter

meidje, ni aantrekken van de GSM, jammer, maar het komt wel in orde, mama is net hiergeweest....
probeer maar terug te genieten ! dikke kussen van ons !

Ria

Hey Julie, fijn te lezen dat het goed met je gaat! We zijn benieuwd naar je foto's !!!
Groetje

mama

Hallo meid fijn dat je zoveel kan doen daar voor het schooltje. Kusjes van mama en papa. Genieten maar !!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!