Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 18

Hallo allemaal,

Vandaag moest er veel voorbereid worden voor de trouw van morgen. Ik moest naar de kapper en heb superveel extensions in mijn haar gekregen. Eerst had ik heel veel schrik voor het resultaat maar het is mooi! Een heel stuk donkerder als mijn eigen haarkleur want blondjes lopen hier niet rond :). Morgenvroeg om half 6 komen ze mij oppikken voor de afwerking ervan. Ik ben benieuwd! Mijn kleedje kon ik ook gaan afhalen, dit is echt heeeel mooi! Ook de oorbelletjes zijn gekoccht ;)! De andere bruidsmeisjes zijn zo lief. Ze nemen me overal mee naartoe en zorgen supergoed voor mij! Ik kijk al uit naar morgen!

Dikke kussen xxxxx

Reacties

Reacties

mama en papa

Wij wachten ook ongeduldig af om de foto's te kunnen zien van je haar, je kleedje enz... Dit is wel echt een unieke kans dat je bruidsmeisje mag zijn in Ethiopie. Geniet er van! Dikke kussen van mama en papa.

Monique

Julie, das uniek zal tof zijn geniet ervan, ik kijk uit naar de foto's. Veel plezier he lieve schat xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!