Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 16

Hallo allemaal,

Ik heb weer even de tijd gevonden om een verhaal te posten!

Ik vind het een beetje spannend want zondag mag ik bruidsmeisje op een Ethiopische trouw! Ik voel me heel vereerd. Gisteren zijn we een traditioneel kleed gaan kopen, echt heel leuk! De foto’s volgen nog ;)! Er moeten nog heel wat voorbereidingen getroffen worden voordat alles klaar is!

In mijn schooltje in Hirmata gaat alles super! We zijn volop bezig met het reorganiseren van de klas voor een betere structuur. Alles hing heel vaak tegen de muur bv 3x het alfabet. Dit zorgt voor verwarring en kunnen we best aanpassen. De juffen zijn superlief voor mij en doen echt hun best om mijn redenering te volgen en ik vind het boeiend om naar hun mening te luisteren. De nieuwe ramen zijn geplaatst, dit is geweldig! Zoveel licht in de klas is echt super, het geeft een vrij gevoel. Ik ben nu kaartjes aan het maken met de weekdagen erop in het Engels en in het Afaan Oromo. Ik heb ook nog plannen om affiches van wiskunde te maken die echt bruikbaar zijn. Ik wil zoveel mogelijk speelmateriaal gebruiken zodat de kinderen al spelend veel kunnen bijleren. Elke ochtend ruimen we ook samen op met de kinderen. Toen we vandaag aankwamen waren de leerkrachten dit op eigen initiatief met de kindjes aan het doen, dit geeft een geweldig gevoel! Ik vind het leuk om onze visies uit te wisselen.

Dikke kus Julie xxx

Reacties

Reacties

fkreyckers@gmail.com

Hey Julie,

Zie maar%

Monique

Hallo Julie, ho schat dat ziet er weer leuk uit he. Fijn dat de juffen zo meewerken en proficiat dat je alfabet werkt, nu nog wiskunde super goed. Maar bruidsmeisje zijn lijkt me ook wel super leuk, ik kijk al uit naar de foto's.
Nog veel liefs hexxxx

mama en papa

Het is super te horen dat alles zo goed gaat. Zo nieuwe dingen doen in het schooltje samen met de juffen daar is wel je ding hé schattie. Kinderen gelukkig maken dat is wat je wil. Dikke knuffel. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!