Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 11

Hallo iedereen,

Gisteren hebben we in Hirmata een hinkelpad geschilderd. Zo kunnen we het spelend leren nog een beetje meer integreren. Dit was echt de moeite om te doen! We vonden het resultaat heel mooi en de kinderen waren heel tevreden! Tijdens het schilderen bleven de kindjes rond ons staan omdat ze zo graag wilde toekijken naar wat wij aan het doen waren. Hopelijk is het hinkelpad maandag nog mooi want de verf moet 3 dagen drogen. De leerkrachten hebben speciaal alles afgezet met banken zodat niemand erover kan lopen. Dit is lief! De leerkrachten waren zelf ook heelblij met het resultaat!Jullie kunnen een foto vinden in het fotoalbum!

Vandaag zijn we Chloë gaan afzetten aan de luchthaven, ze vertrekt op vakantie! Gisteren zijn we samen gaan eten om afscheid te nemen.

Namiddag ga ik mijn stageopdrachten maken enals er nog tijd over isga ik zeker wat genieten van het zonneke en een plonsje in het water nemen ;). Het weer is hier echt zalig.

Hopelijk tot snel!!

Knuffel, Julie <3

Reacties

Reacties

mama

Hoe mooi dat hinkelpark ken ik ook nog van in mijn jeugd. Heeeel lang geleden. Kusjes van mama en papa.

Frans

Je mama kent het hinkelpad nog van in haar jeugd!dat is ook maar pas geleden natuurlijk!is Chloé op vakantie!!! ik dacht dat jullie allemaal samen op vakantie waren!in het zonnetje zitten,wat zwemmen gaan,dansen!!! jawatte,ik wou dat ik ook bij Jimmy was ! dikke knuffel Julie x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!