Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 9

Hey iedereen,

Voormiddag zijn we naar ons schooltje geweest in Hirmata! De nieuwe materialen werden vandaag geleverd. Er waren nieuwe tafels, stoeltjes en blackboards! Het was geweldig om te zien hoe blij de kinderen hiermee waren.

Vandaag heb ik de leerkracht en de kindjes van mijn klasje ontmoet. De leerkracht was super gemotiveerd. Het was een klasje met kindjes tussen 4 en 6 jaar. Zo schattig! Hier ga ik vooral proberen het spelend leren aan te brengen want dit was hier nog niet aanwezig. Ik ben benieuwd! In het klasje was het heel donker, we gaan zoeken naar een oplossing hiervoor. Ik ben benieuwd!

We hebben nog veel nieuwe ideeën voor dit schooltje! Ik kijk er naar uit om deze te verwezenlijken!

Kus Julie x

Reacties

Reacties

monique Mues

Lieve Julie, Hoe fijn dat het zo meevalt, geniet ervan en doe vooral veel ervaring op. Ik weet dat jij die kindjes heel gelukkig zal maken. Ik hoop dat het deze keer lukt. Mijn vorige reactie is afgebroken, spijtig hé.
Veel liefs,
Monique Muës

Ria

Tof !!! Je gaat er een geweldige tijd tegemoet....maar de kindjes ook. Ben er zeker van!
Groetje,
Ria

Mama

Dat is top lieverd. dikke knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!