Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

1e week in Jimma!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor de 1e keer tijd om even een verhaal te posten op mijn blog!

Ik heb een super 1e week achter de rug. We hebben geen minuut stil gestaan. De reis was supervlot verlopen. Ik ben onmiddellijk mee gaan kijken op de stageplaatsen na mijn aankomst. Aan mijn bachelorproef wordt momenteel ook volop gewerkt.

Gisteren hebben we een hele leuke uitstap gemaakt naar een prachtige koffieplantage! Dit was echt heel leuk!

Vandaag was mijn eerste dag stage. Ik ben vandaag naar 2 schooltjes gegaan. 1tje in Hirmata en 1tje in Setto. Het viel me op dat deze 2 schooltjes heel verschillend zijn! Ik kijk ernaar uit om aan deze projecten te werken.

Ik heb ook wat nieuwe foto's gepost op mijn blog!

Het doet deugd om mensen hier gelukkig te kunnen maken.

Hopelijk tot snel!

Heel veel liefs, Julieke xxx

Reacties

Reacties

Helena

Fijn Julie om te horen dat het tot nu al reuze meegevallen is,we waren nieuwsgierig hoor !
Ben net even bij mama langsgeweest voor de eerste foto's en het bijbehorend verhaaltje. Avast dikke XXX van het thuisfront.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!