Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 98

Hallo allemaal,

Ik vrees dat 1 van mijn laatste blogjes er zit aan te komen.

Alle projecten gaan nog steeds super. In mijn klasje staat nu alles op punt. Bij de dagen hangen de afbeeldingen, de tegenovergestelde afbeeldingen zijn aanwezig, wiskunde, het weer, de emoties en de voeldoos zijn ook present. De leerkracht heeft nu veel materialen gekregen die ze nadien ook met de kinderen kan gebruiken. Hier is ze heel dankbaar voor.

Vandaag heb ik een hele leuke activiteit met lego gedaan. Ze moesten hier een figuur mee construeren. Ik heb de kindjes nog nooit zo geconcentreerd bezig gezien! Toppie! De juf was ook heel enthousiast over de opdracht. Ze begon spontaan de instructies in het Afaan Oromo aan de kindjes uit te leggen. Ze is zo gemotiveerd! Het is leuk om onze visies samen te leggen. Ik heb vandaag ook afscheid genomen van de kindjes en de juf want volgende week is er geen kleuterschool open. Dit was toch met pijn in het hart. Ik kan me niet inbeelden dat ik deze prachtige mensen nooit meer zal zien. Ik had nog zoveel ideeën om te doen in de klas.

De laatste dagen hebben we heel veel koffieceremonies gehad, ongelofelijk wat een dankbaarheid de scholen t.o.v. ons tonen. We hebben ook verschillende certificaten en cadeautjes gekregen, dit is super.

Vanavond gaan we een keertje uit. Kinou vertrekt maandag… Dan wordt ons groepje jammer genoeg alweer wat kleiner…

Heel veel liefs en snel tot in het echt ;) xxx

Reacties

Reacties

Monique

Lieve Julie ik ben zo trots op je, jou prestaties laten daar een heel grote indruk achter, wees fier op jezelf dat is wat jou toekomt lieve schat. Sla alles op in je warme grote hart en wij kijken uit naar jou terugkomst hoor.
Veel liefs xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!