Julie-in-Ethiopie.reismee.nl

Dag 27

Hey,

Vandaag ben ik voormiddag naar mijn klasje in Hirmata geweest. Hier heb ik de dagen geoefend met de kinderen. Ik heb ook de dagen in het Afaan Oromo laten hangen bij de juiste Engelse dag. Het was leuk om in interactie te gaan met de kindjes. Ook heb ik de premotorische schrijfpatronen met een kindje geoefend die moeilijkheden had met zijn fijne motoriek.

Namiddag hebben we de nieuwe studenten rondgeleid in Jimma. We hebben hun de private clinic en de psychiatrie

getoond.

Stroom en water zijn momenteel afwezig in het hotel. Hopelijk is het morgen terug in orde!

xxx

Reacties

Reacties

mama

Spijtig dat je nog steeds geen stroom en wifi hebt maar nog even geduld en het komt wel in orde. dikke kussen van mama en papa.

Kenneth

Je doet dat goed meid!

Jan Valy

Beste Julie,
Omdat het moeilijk is om jullie te bereiken probeer ik het via deze weg. In jou en jullie blogs lees ik heel veel dat jullie toch nog zeer veel bezig zijn met leesvaardigheden bij kleuters. vb dagen van de week in Afar Oromo naast de Engelse benaming. We weten dat de leerkrachten dit ook zeer sterk promoten maar het is net aan jullie om hiervoor alternatieven te bieden. Bestaat er geen mogelijkheid om de dagen van de week anders af te beelden? Hoe doet Kinou dat hier? Ik denk maar gewoon aan "maan"dag. Misschien dat er op maandag andere typische dingen gebeuren? Mogelijkheid is ook een weekschema te maken .... Laat in het hotel duidelijk blijken dat wij er hier niet mee opgezet zijn (zeg maar boos) dat hun internet het steeds laat afweten.
We moeten dringend overleggen ivm financiën - planning - bachelorproef - stage ...
Groeten,
Jan Valy

Angelo

Hoi schatje , hoor dat je van alles beleeft ginder , dat heeft zijn voor en nadelen natuurlijk , maar ben blij dat je het goed maakt en dat je het tof vindt , het is een hele ervaring dat je nooit zult vergeten , zie er naar uit om naar je toe te komen . groetjes en een dikke knuffel .
je peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!